קטגוריות
GamefulHeroes מציאות מדומה משחקי וידאו

Intugame VR משחקים בתוך מציאות מדומה

"בעידן המִישׂחוּק אנשים מורגלים ומצפים להשתתף באתגרים חדשים ומהנים שיעצימו אותם." – ד"ר חנן גזית

Intugame VR משחקי וידאו במציאות מדומה

הסטארטאפ  הזה רוצה להפוך את משחקי הוידאו שלכם לחווית מציאות מדומה תלת-ממדית שתוכלו לשחק בסמארטפון שלכם עם אפליקציית גוגל קארד-בורד ( Google Cardboard).

עוד בנושא:

Google Cardboard זוכה בגרנד פרי 🏆 חדשנות בפסטיבל קאן

חברת גוגל גרפה את הגרנד פרי בתחום החדשנות במובייל עם המצאת ה – cardboard שהופך כל מכשיר מובייל לחוויות מציאות מדומה, דמויית אוקלוס ריפט oculus rift. נימוקי חבר השופטים למתן הפרס:

גוגל הצליחה ליצור מוצר זול , שאומץ על ידי ההמונים היא הצליחה להגדיר מחדש את המושג "מובייל" שמשנה את התנהגות המשתמשים ויוצר אימפקט וחוויות לקוח חדשות (Customer Experience)

טכנולוגיית גוגל ג'אמפ (google jump) לוקח צילומי וידאו ב 360 מעלות והופך אותם לחוויות מציאות מדומה לצפייה עם גוגל קראדבורד, שמחירו 5 דולאר בלבד!

הכי זול הכי חדשני Google Caradboard
מביא את המציאות המדומה להמונים – הכי חדשני, הכי זול Google Cardboard

הפלטפורמה פתוחה לכל המפתחים והמתכנתים היצירתיים בעלי מוטיבציה להצלחה. הנה כמה דוגמאות לקחת מהן השראה

איזה אפליקציות משחקים אתם תפתחו עם גוגל ג'אמפ + קארד-בורד? שתפו פה בתגובה

====
אודות הכותב
דר' חנן גזיתד"ר חנן גזית מייסד ומנכ"ל juloot interactive, עוזר לארגונים, חברות ויזמים לשלב עקרונות ומנגנוני משחקים בפרסום, שיווק, מכירות, הדרכה, למידה ואימון בכדי להעצים יכולות ולשפר תוצאות. מרצה באקדמיה ובחברות וארגונים בנושא סודות המִישׂחוּק להצלחה – מניעים לפעולה בהנאה©. חנן מראשוני חוקרי משחקי הוידאו בישראל, עומד בראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי המשחקים הדיגיטליים העולמי DiGRA ובימים אלה כותב את ספרו הראשון Gameful Heroes.

intugames אתר

מאת ד״ר אלחנן גזית

ד"ר אלחנן גזית מייסד ג'וּלוּת, מרצה ויועץ על מטאוורס, גיימינג וחדשנות למנהלים ועובדים בארגונים, חברות הייטק, וסטארטאפים. מהאבות המייסדים של חקר משחקי הווידאו, חוקר התנהגות משתמשים ולמידה בסביבות מציאות מדומה ומשחקים למעלה משני עשורים. יוצר ומגיש את פודקאסט גיימינג בראש וכותב בלוג בנושא. מנהל קהילה בינלאומית בתחום MetaYeda.