קטגוריות
eSports GamefulHeroes משחקי וידאו impact

e-sport סוד ההצלחה של Riot Games

בספרי Gameful Heroes אני מתאר כיצד יצאו המשחקים ממסך המחשב והפכו מתחביב של מעטים לתופעת המונים. מהם סודות ההצלחה של חברת Riot Games?המשחק lol…

בספרי Gameful Heroes – מִשׂחוּק של חיים (שם זמני) אני מתאר כיצד יצאו המשחקים ממסך המחשב והפכו מתחביב של מעטים לתופעת המונים. ליג-אוף-לג'נד (lol) היא דוגמה מייצגת להצלחה מסחרית פנומנלית (שבעה מיליון דולאר הכנסות ביום!) כתוצאה מפיתוח ועיצוב משחק מרובה משתתפים מצויין, שעושה חיבור נכון עם גיבורי עידן המִישׂחוּק, בזמן הנכון.

צפיה בטורניר משחקים דיגיטליים, הוא תחום חדש יחסית המכונה באנגלית "e-sport". זהו ספורט שמושך קהל של עשרות אלפים שממלאים את האצטדיונים הגדולים בעולם.

חברת Riot Games, הצליחה למנף את המשחק שלה lol באמצעותם וליצור קהילה פעילה של 67,000,000 מיליון שחקנים פעילים ברחבי העולם, נכון להיום, מבלי להשקיע בשיווק בערוצים הסנדרטיים.

מה אפשר לקחת וליישם מזה  לשיפור תוצאות, אני מתאר בהרחבה בהרצאתי סודות המישחוק להצלחה של ארגונים.


אודות הכותב
דר' חנן גזיתד"ר חנן גזית מייסד ומנכ"ל juloot interactive, עוזר לארגונים, חברות ויזמים לשלב עקרונות ומנגנוני משחקים בפרסום, שיווק, מכירות, הדרכה, למידה ואימון בכדי להעצים יכולות ולשפר תוצאות. חנן מראשוני חוקרי משחקי הוידאו בישראל, עומד בראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי המשחקים הדיגיטליים העולמי DiGRA. מרצה באקדמיה ומנחה סדנאות בחברות וארגונים בארץ ובעולם.


אם יש לך שאלות עבורי, אפשר לצייץ אותן בטוויטר ל VRider@ בצירוף התגית (האשטאג) GamefulHeroes# , הוסף תגובה כאן או בדף פייסבוק Gamescademy או שלח אותן אלי בדואל על ידי הקלקה על אייקון המעטפה שנמצא פה באתר.

מאת ד״ר אלחנן גזית

ד"ר אלחנן גזית מייסד ג'וּלוּת, מרצה ויועץ על מטאוורס, גיימינג וחדשנות למנהלים ועובדים בארגונים, חברות הייטק, וסטארטאפים. מהאבות המייסדים של חקר משחקי הווידאו, חוקר התנהגות משתמשים ולמידה בסביבות מציאות מדומה ומשחקים למעלה משני עשורים. יוצר ומגיש את פודקאסט גיימינג בראש וכותב בלוג בנושא. מנהל קהילה בינלאומית בתחום MetaYeda.